تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
پس از چندین سال انتظار پروژه اسلام آباد غرب آماده بهربرداری است،پروژه ای که باید اشتغال در شهرستان ایجاد کندو با توجه به انتظارات مردم منطقه سبب بهبود معیشت مردم شهرستان شود.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 15 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه با توجه به اهمیت موضوع پتروشیمی شهرستان اسلام آباد غرب و مصاحبه های نماینده این شهرستان و استاندارکرمانشاه طی هفته های گذشته و حتی دیدار و پیگیری این موضوع از طرف اقای نماینده اسلام اباد غرب مجتبی بخشی پور در دیدار مقام وزارت و تاکید استفاده از نیروهای بومی در روند اجرایی و شروع به کار این پروژه مهم و حیاتی در بیکارترین شهرستان کشور که با موافقت و دستور وزیر محترم نفت همراه بود؛ استارت این‌پروژه به صورت جدی زده شد و رقه های امید را در دل جوانان بیکار این شهرستان زنده گرداند .
برهمین اساس طی هفته های گذشته ثبت نام از متقاضیان جویای کار و عمدتا بیکار این شهرستان آغاز گردیده است.

خبرنگار ما در شهرستان اسلام آباد غرب بر آن شد که گزارشی از چگونگی روند ثبت نام و استخدامی این پروژه عظیم را جهت رفع ابهامات و سوالات متقاضیان و عموم مردم تهیه کرده تا در نخستین قدم این امر مثبت، اطلاع رسانی لازم را به همشهریان انجام داده و شفاف سازی نماید.

اما متاسفانه متولیان ثبت نام از متقاضیان، حاضر به جواب گویی و شفاف سازی در این مورد نبوده و صلاح را در رسانه ای نشدن این موضوع دانستند .

این در حالی است که مسئول واحد کار و اشتغال منطقه ویژه ، متولی ثبت نام از متقاضیان در کانکس پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی، در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته اقدام به تکمیل فرم ثبت نام از متقاضیان می نماید.

هرچند هفته پیش با معرفی سایت منطقه ویژه از متقاضیان درخواست شد با وارد نمودن مشخصات در سایت، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

اما با واکنش تند اصحاب رسانه و منتقدین این موضوع در همان روز منتفی و سایت بسته شد و از متقاضیان در خواست شد به صورت حضوری در محل ثبت نام نمایند‌.

امید است دلیل رسانه ای نشدن این موضوع مهم توسط مسئولین مربوطه توضیح داده شود و نسبت به شفاف سازی لازم، اقدام عاجل شود .

تابناک: آیا زیبنده نبود که مسئولان ضمن دعوت از اصحاب رسانه و در جهت اطلاع رسانی این موضوع و آگاهی تنویر افکار عمومی شرایط را به سمع و نظر عموم مردم می رساندند و با اختصاص دادن مکانی مناسب و در خور شان و صد البته در دل شهر که دسترسی برای عموم عزیزان مقدور می شد اقدام می کردند نه اینکه با اختصاص دادن کانکسی آن هم در چند کیلومتری خارج از شهر و بیرون محوطه منطقه ویژه که محل ساخت این پروژه عظیم می باشد و دسترسی به آن به سختی صورت می گیرد و به شکلی غیر متعارف این امر مهم را زیر سوال ببرند؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار