استاندار ایلام با تاکید بر شناسایی نوع کاربری اراضی استان، گفت: اطلس اراضی باید در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری ادغام و بارگذاری شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 14 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی  به وضعیت استان در خصوص شیوع کرونا اشاره کرد و از اصحاب رسانه استان خواست برای عدم برگزاری دورهمی شب یلدا تولید محتوا مناسب داشته و خطرات دورهمی های خانوادگی که باعث افزایش تعداد مبتلایان کرونا می شود را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اصحاب رسانه با شیوه های خلاقانه خود باید نتایج فاجعه بار برگزاری احتمالی تجمعات خانوادگی در شب یلدا را به عموم مردم اطلاع دهند.

سلیمانی دشتکی با قدردانی از مردم، اصناف و کلیه دستگاه ها اجرایی استان یادآور شد: مردم، اصناف در محدودیت های جدید کرونا بیشترین همکاری را داشته اند که این همکاری باعث شد تعداد بستری کرونا از ۴۷۰ به ۸۰ نفر برسد.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق محدودیت ها و ممنوعیت ها و همچنین رعایت دقیق پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم باعث شد شیوع کرونا از نظر ابتلا و بستری بطور نسبی در استان کاهش یابد.

استاندار ایلام تاکید کرد: تداوم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها از سوی مردم و اصناف همچنان باید تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه داشته باشند.

سلیمانی دشتکی میزان صعود و نزول کرونا در استان را منوط به همکاری مردم دانست و گفت: چنانچه مردم رعایت کنند روند ابتلا کاهشی و اگر رعایت نکنند میزان مبتلایان، بستری و فوتی کرونا به سرعت افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این مطلب که کرونا همچنان خطرناک است، افزود: طی روزهای آخر هفته برخی آرامستان‌های استان شلوغ و مملو از جمعیت است که باید در این خصوص فرمانداران و مدیران شهرستان بیشتر نظارت کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار