فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار طی پنج سال گذشته برای گازرسانی و انجام شبکه‌گذاری خطوط انتقال گاز ۲۰ روستای پاتاق از توابع این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۹۲۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 13 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل از  ایرنا،محبت جمالی نیا روز یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات گازرسانی به روستاهای سرپل ذهاب افزود: در برخی از روستاهای حوزه پاتاق به دلیل مشکلات معارض و یا تاسیسات زیرساختی عملیات گازرسانی به تعویق افتاده بود.

وی اظهار داشت: با حمایت شرکت گاز تا پایان امسال روند گازرسانی حوزه پاطاق به پایان خواهد رسید و مردم این مناطق از نعمت گاز برخوردار می شوند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: انتقال خطوط گاز از روستای «حبیبوند» به روستاهای «برزلک» و «میان کبود» و «چالگه» و دیگر روستاهای همجوار در این شهرستان نیز چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اقدام است.

جمالی نیا اضافه کرد: همچنین گازرسانی در روستای «جلاوند» و منطقه کوهستانی «سرقلعه» و «جگیران» که حایز اهمیت است نیز از پروژه های اساسی گاز رسانی است که در حال انجام است و تلاش می کنیم در فرصت کوتاه مدت به پایان برسد تا مردم این مناطق نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در راستای توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار تلاش های بسیاری انجام داده است.

طبق گفته مسوولان، اکنون ۱۲۴ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و عملیات گازرسانی به ۱۳۸ روستای دیگر نیز در برنامه‌زمانبندی شده باید انجام شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار