حجت الاسلام دستغیب گفت: مراسم بزرگداشت شهادت شهید دستغیب در جوار تربت پاک وی و همچنین مسجد جامع «عتیق» محل مبارزاتی وی، برگزار می شد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار تنها به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 10 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «سید ابراهیم دستغیب» با اشاره به اینکه از آن سال به بعد همه ساله مراسم بزرگداشت شهادت شهید دستغیب در جوار تربت پاک وی و همچنین مسجد جامع «عتیق» محل مبارزاتی وی، برگزار می شد، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار تنها به صورت مجازی برگزار می شود.

نوه شهید دستغیب و فرزند مرحوم آیت الله «سید هاشم دستغیب» ادامه داد: در این مراسم که از شبکه فارس و شبکه های اجتماعی به صورت زنده برگزار می شود، آیت الله «کاظم صدیقی»، امام جمعه موقت تهران به سخنرانی خواهد پرداخت و دعای کمیل با نوای «کاظم محمدی» از مداحان اهل بیت (ع)، طنین انداز می شود.

تولیت مسجد «عتیق» شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت 18 در مسجد جامع عتیق شیراز آغاز می شود.

وی همچنین گفت: صبح روز جمعه 21 آذر هم دعای ندبه از جوار تربت پاک شهید دستغیب طنین انداز می شود که این مراسم هم از شبکه استانی فارس و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار