مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مسابقه فرهنگی، آموزشی پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در حوزه معاونت سواد آموزی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 08 December 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای ارتقای فرهنگ جامعه، مسابقه فرهنگی، آموزشی پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به مناسبت هفته سواد آموزی در اوایل دی ماه در سطح کلیه کلاس‌های دوره انتقال استان اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف آموزش بزرگسالان تکامل و تعالی آنان برای سازگاری موثر نسبت به مسائل فردی و اجتماعی است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی باعث تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری در بین مخاطبان به گسترش و ترویج و فرهنگ پرسشگری، تقویت قدرت تفکر در سوادآموزان، تقویت مهارت خواندن، نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی می شود.

یزدان‌پناه افزود: روسای آموزش و پرورش نواحی، مناطق و شهرستان‌ها با در نظر داشتن شرایط حساس کنونی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد کرونای استان، برنامه ریزی و تبلیغات لازم، استفاده از ظرفیت های موجود و هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به جهت اجرای این مهم را لحاظ کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار