فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰ تن تخم مرغ قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در قم خبر داد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم نیز از جریمه نزدیک به ۳ میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم خانگی در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵ 07 December 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی فرماندهی انتظامی استان، اظهارداشت: مأموران پاسگاه انتظامی شکوهیه قم، به همراه مأموران تعزیرات حکومتی و همچنین کارشناسان دامپزشکی استان از یک کارخانه در استان بازدید کردند.

وی گفت: با حضور مأموران مشخص شد یک دستگاه کامیون در حال بارگیری تخم مرغ به کشور همسایه با کارتون‌های مخصوص کشور مذکور است.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عدم ارائه مدارک لازم از سوی مسئول مربوطه، از کشف ۲۰ تن تخم مرغ قاچاق در این رابطه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با بیان اینکه کارخانه مذکور پلمب و یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است، افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

جریمه ۳ میلیارد ریالی قاچاقی لوازم خانگی در قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم نیز گفت: قاچاقچیان لوازم خانگی در قم علاوه بر ضبط کالای قاچاق محکوم به پرداخت نزدیک به ۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

ریاضی افزود: با کشف و توقیف یک دستگاه کامیونت هیوندا حامل کالای قاچاق لوازم خانگی در محور سلفچگان برای ادامه مراتب قضایی پرونده تحویل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم شد.

وی گفت: با توجه به اقرار صریح متهمان مبنی بر مالکیت کالا‌های مکشوفه و عجز از ارائه مدارک گمرکی، علاوه بر ضبط کالا‌های قاچاق، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعا به مبلغ ۲۹۳۳۷۰۴۳۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم کالا‌های مکشوفه از جمله انواع ماشین ظرفشویی، لباسشویی و یخچال اعلام و تصریح کرد: کلیه کالا‌های مکشوفه، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار