معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جوانرود گفت: اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان تا پایان روز جمعه ادامه دارد و تمدید یا لغو آن در اختیار ستاد ملی و استانی کرونا است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 02 December 2020

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مصطفی رجبی» در نوزدهمین جلسه ستاد کرونا جوانرود با تقدیر از همکاری خوب اصناف و بازاریان افزود: مشاغل سطح ۳ و ۴ همچنان تعطیل و بر فعالیت آنان نظارت می‌شود.

وی اظهار داشت: مشاغل سطح سه نیز شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای زبانسراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی و درون شهری است.

وی یادآور شد: مشاغل سطح چهار نیز شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی (کشتی، کاراته و جودو) کافه‌ها چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرصه مواد دخانی، باغ وحش‌ها و مراکز تفریحی است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان جوانرود نیز در این جلسه گفت: اعمال محدودیت‌ها این ۲ هفته کماکان ادامه دارد.

«مهدی محمودی» افزود: در این ۲ هفته ۲۲ واحد متخلف پلمب و هفت قلیان‌سرا نیز با هماهنگی اداره اماکن به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: برداشتن محدودیت‌ها پایان کرونا نیست و شهروندان همچنان باید با فرهنگ‌سازی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه باز هم ۲ رقمی شد

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا باز هم ۲ رقمی شد، گفت: ۱۰ نفر در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان باختند و شمار فوتی‌های استان به هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

«مهدی محمدی» افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های هرسین، سنقروکلیایی و روانسر نیز هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۱۵ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۵۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۶۶۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشترین فوتی ناشی از کرونا در یک روز با ۲۴ نفر در آبان ماه در استان روی داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار