فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:از زمان شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده ایم و از نظر روانی و معنوی از آنها حمایت کرده ایم.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 02 December 2020

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در بحث های روانی در زمان شیوع بیماری کرونا جامعه ی هدف ما فقط مددجویان بهزیستی نبودند و مداخلات انجام گرفته برای عموم مردم بوده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه اقداماتی در فضای مجازی جهت حمایت روحی و روانی از مردم از جمله کلیپ های حمایت کننده ی روانی و اجتماعی، پیام های بهداشتی در بحث سلامت روان و توزیع بروشور های آموزشی داشتیم که در سایت سازمان بهزیستی قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: در ابتدای شیوع کرونا یعنی بازه زمانی اسفند و فروردین، آسیب ها دو چندان بود اما در حال حاضر با تعطیلات جدید همچنان مشکلات ادامه دارد به خصوص تعطیلی مدارس ممکن است منجر به بروز خشونت خانگی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد:خط مشاور۱۴۸۰ آماده پاسخگویی به عموم مردم در زمینه ی مشاوره و حمایت های روانی ناشی از کروناست، در صورت بروز موارد خاص مانند کودک آزاری، سالمندآزاری و خشونت خانگی مردم می توانند با خط ۱۲۳ تماس بگیرند.

محمدی با اشاره به اینکه هفته معلولین  از ۱۳ آذر ماه تا ۱۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: کمیسیون icf از لحاظ شدت معلولیت، معلولین را به چهار دسته ی خفیف، متوسط، شدید و فوق شدید تقسیم بندی می کند که دسته ی شدید و فوق شدید تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند و مشمول دریافت مستمری می شوند،درهفته ی معلولین هر روز یک شعار داریم که در فضای مجازی منتشر می شود و متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار