حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه هرسین گفت: ترور دانشمند هسته ای نشان از استیصال دشمن دارد و نشانه این است که دشمن چاره ای ندارد جز اینکه به چنین اقدامات کوری دست بزند برای زمین زدن این نظام اسلامی که البته کور خوانده اند.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 02 December 2020

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اینچنین اقدامات تروریستی در بسیاری از کشورهای پیشرفته وجود دارد و در عین حال قوانینی وجود دارد که باید سازمان ها و نهادهای امنیتی کشور با جدیت و تلاش های بیشتری در راستای حفاطت از این شخصیت ها انجام دهند که البته مسببان این کار شناسایی خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از طرفی باید حواسمان باشد که با شانتاژهای خبری تضعیف نهادهای امنیتی نباید صورت گیرد و تردید در روحیه و ذهن ملی نباید صورت گیرد .

حجت الاسلام اجرایی افزود: این خون ها باعث رونق نظام اسلامی و اقتدار بیشتر کشور می شود و دشمن به واسطه این ترورها هیچ نتیجه ای را نخواهد گرفت.

امام جمعه هرسین تصریح کرد:اگر تا دیروز جمع اندکی شهید فخری زاده را می شناختند امروز نه تنها ایران اسلامی، که جهان خسته از ظلم و ستم او را شناختند، علم و دانش مانده از او دست به دست در جهان خواهد چرخید و خون او همراه با تراوشهای مغز متفکر ش به آن چنان بمبی تبدیل خواهد شد که دیّاری از این جنایتکاران را باقی نگذاشته و انشاءالله ریشه استکبار را خواهد خشکاند.

وی در پایان گفت:دشمنان با این اقدام غیر انسانی چهره واقعی و عمق کینه خود را بار دیگر به ملت ایران نشان دادند .مطمئنا ملت بزرگ ایران به این اقدام وحشیانه پاسخ خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار