حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: این اقدام تروریستی نشان دهنده ضعف و ناتوانی دشمن در برابر اراده دانشمندان کشور است که در میدان عمل توان مقابله علمی ،نظامی و سیاسی را ندارد و به اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی بااستفاده از گروههای تروریستی و عناصر بزدل و منافق روی آورده اند.
کد خبر: ۹۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 02 December 2020

حجت الاسلام  محمد جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ودرراس آنها آمریکا و اسرائیل تروریست در طول ۴۰ سال گذشته با ترور کوردلانه و ناجوانمردانه شخصیتهای سیاسی ، نظامی ، امنیتی و علمی کشور به دنبال ایجاد خلل در راه توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام بوده  و هستند.

وی خاطر نشان کرد:شهادت شهدای گلگون کفن کشور در عملیاتهای تروریستی هرگز در توان و اراده مردم برای حرکت به سمت قله های پیشرفت ، عزت و اقتدار خللی وارد نکرده است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: خون پاک این شهداء باعث آبیاری درخت انقلاب و بالندگی، سرعت و قدرت بیشتر در توسعه و پیشرفت کشور شده است .

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: اقدام خصمانه  آمریکا و اسرائیل مانند ترورهایی که در طول سال  های گذشته انجام شده به همه  ثابت شده که تمامی این جنایت بوسیله آنها صورت گرفته ایت.

وی درپایان گفت: کسانی که درداخل همچنان به دنبال اعتماد به این کشور تروریست و انجام مذاکره با آمریکا هستند باید در دیدگاه و روش خود تجدید نظر کنند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار