مراسم وداع با «فریبا بهرام‌نژاد»، نخستین بانوی شهیده کنگاور روز یکشنبه با حضور جمعی از اعضای کادر درمان، خانواده شهید و مسوولان در بیمارستان شهید چمران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 30 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،این مراسم که با بارش باران همراه بود با حضور شماری از همکاران و خانواده آن شهید و مسوولان شهرستان کنگاور برگزار شد.

رییس ستاد مقابله با کرونای کنگاور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: باید در تمام آیین ها و برنامه ها یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت را زنده نگه داریم، زیرا امنیت و آرامش امروز ما نتیجه خون همین شهداست.

فرزاد الماسی ادامه داد: مدافعان سلامت در این روزها و شرایط سخت کرونا، برای تامین سلامت مردم تلاش می کنند و از جان خود می گذرند تا مردم شهرستان در سلامت کامل باشند، یاد و نام این شهدا در تاریخ جمهوری اسلامی جاویدان باقی خواهد ماند، زیرا آنان با آگاهی کامل از شرایط، با بیماری کووید ۱۹ مقابله می کنند.

فرماندار کنگاور افزود: پزشکان و پرستاران از همه چیز خود می گذرند تا مردم شهرستان در سلامت باشند؛ همه باید قدردان ایثارگری مدافعان سلامت باشیم که در مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت می کنند تا ما در امنیت و سلامت باشیم و بهترین راه قدردانی از آنها رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از خروج غیرضروری از منزل، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و پرهیز از مسافرت است.

الماسی؛ تشدید نظارت ها و بازرسی ها از اصناف و اماکن حساس شهرستان، افزایش تعداد تست های روزانه، قرنطینه خانگی بیماران کووید ۱۹ و مراقبت هوشمند از بیماران، اجرای محدودیت های هوشمند برای اصناف و مشاغل با هدف حفظ سلامت مردم و کمک به کادر درمان و تقویت درمان سرپایی در شبکه های بهداشت و درمان و

مراکز بهداشتی درمانی را از مهمترین راهبردهای ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در کنگاور عنوان کرد.

کرونا از ابتدای دوران اپیدمی تاکنون، جان ۵۹ تن از شهروندان کنگاوری را گرفته است.

کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار