معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بابیان اینکه نقش زنان در اجتماع تأثیرگذارتر از مردان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین وظیفه در تربیت فرزندان بر عهده مادران گذاشته می‌شود، تأثیرگذاری آنان نیز روی خانواده بیشتر از دیگران است.
کد خبر: ۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ 01 March 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: برای مقابله با رشد آمار طلاق و ازدواج‌های ناموفق در جامعه، بهترین راه‌حل، الگوپذیری خانواده‌ها از سبک زندگی حضرت زهرا (س) است.
به گزارش فارس، جوانشیر کدخداپور بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: اگر گوشه‌ای از خصائل بانوی گران‌قدر اسلام حضرت زهرا (س) سرلوحه کار قرار گیرد، خلق و خوهایی مانند چشم‌وهم‌چشمی، خودخواهی و دل‌بستگی به مادیات که به‌عنوان صفات مذموم قلمداد می‌شوند، در جامعه امروز کمتر خواهد شد.
 وی بابیان اینکه نقش زنان در اجتماع تأثیرگذارتر از مردان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین وظیفه در تربیت فرزندان بر عهده مادران گذاشته می‌شود، تأثیرگذاری آنان نیز روی خانواده بیشتر از دیگران است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تأکید کرد: زنان به‌حدی در جامعه مؤثرند که می‌توانند فرهنگ آن را تغییر بدهند. کدخداپور با اشاره به این موضوع که نمایشگاه اخیر توانمندی‌های بانوان این استان با استقبال مردم روبه‌رو شد، خاطرنشان کرد: جایگزین کردن فرهنگ رئوف و اصیل اسلامی ایرانی باید سرلوحه کار زنان در جامعه باشد.
 در این نشست رئیس اتاق تعاون فارس نیز گفت: نیت داریم که تعاونی سرمایه‌گذاری و اشتغال زنان را در حوزه خود پی‌ریزی کنیم.
بهروز فرهنگیان بابیان اینکه قوانین در بخش تعاون به‌شدت حمایت‌کننده بانوان هستند، افزود: باید یک سند تحول برای امور زنان در فارس تنظیم شود که محوریت آن با استانداری باشد.
در ادامه معصومه دستغیب مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز اعلام کرد: در نمایشگاه توانمندی زنان فارس که در ایام دهه فجر در شیراز دایر شد، 450 نفر ثبت‌نام کردند و به مسئولان غرفه‌ها نیز وام 10 میلیون تومانی اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار