مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: هجدهمین جشنواره قصه‌گویی استانی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 09 September 2015
رضا موزونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری هجدهمین جشنواره قصه‌گویی استان کرمانشاه طی روزهای 24 و 25 شهریورماه سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه هجدهمین جشنواره قصه‌گویی استانی را یکی از برنامه‌هایی دانست که سعی مجموعه استان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن است.

موزونی افزود: طی روزهای برگزاری جشنواره علاوه بر مربیان کانون، در بخش آزاد نیز میزبان تمامی علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی هستیم.

این مسئول گسترش از هم گسیخته شبکه‌های اجتماعی مجازی در دنیای امروز را یکی از ناهنجاری‌های فرهنگی در میان خانواده‌ها بیان کرد و افزود: امروزه استفاده نادرست از تکنولوژی، فرصت با هم بودن را از خانواده‌ها گرفته است.

وی برپایی برنامه‌هایی فرهنگی نظیر جشنواره قصه‌گویی را فرصت مناسبی دانست که در آن والدین و نسل‌های پیشین در آن می‌توانند با بچه‌ها ارتباط بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از تمام خانواده‌ها برای حضور در هجدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون استان کرمانشاه دعوت و تاکید کرد: برپایی جشنواره‌های قصه‌گویی نوعی ترویج باهم بودن برای خانواده‌ها است.

موزونی با بیان اینکه این جشنواره زمینه مناسبی برای آشنایی کودکان با هویت دینی و ملی است، اظهار کرد: این جشنواره در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش (واقع در سه راه 22 بهمن) برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان قصه و قصه‌گویی، گفت: ورود برای همه علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی، آزاد و رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار