به گفته رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بازسازی مراکز پیام نور ثلاث باجانی و سرپلذهاب با میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی به علت عدم تخصیص اعتبار در حال حاضر متوقف شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 14 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،بهمن سعیدی پور  بااشاره به تخریب و آسیب دیدگی ساختمان تعدادی از مراکز پیام نور استان در زلزله 1396، اظهارکرد: در این زلزله دو مرکز ثلاث باباجانی و سرپلذهاب تقریبا بصورت کامل تخریب شدند و نیاز به بازسازی مجدد داشتند.

وی تصریح کرد: بازسازی این دو مرکز از سال 1397 شروع شد و اکنون با گذشت دوسال مرکز ثلاث باباجانی 45 درصد و مرکز سرپلذهاب 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اضافه کرد: طی این دو سال نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار برای این دو پروژه صرف شده که نیمی از این اعتبار توسط استانداری و نیمی هم از محل اعتبارات دانشگاه تخصیص یافته است.

وی با اشاره به متوقف ماندن این پروژه‌ها از ابتدای امسال، اعلام کرد: به دلیل عدم تخصیص اعتبار این پروژه ها هم اکنون غیرفعال شده‌اند.

سعیدی پور یادآورشد: طبق برآوردهای انجام شده برای اتمام این دو پروژه به حدود سه میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم که با پیگیری‌هایی که از طریق استانداری داشته‌ایم، قول مساعد برای اختصاص این بودجه را داده‌اند و منتظریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این اعتبار را اختصاص دهد تا پروژه از سر گرفته شود.

وی اعلام کرد: تا اواخر سال گذشته که کلاس‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شد، کلاس‌های درس دانشجویان این دو مرکز را در کانکس برگزار می‌کردیم که با آمدن کرونا کلاس‌ها غیرحضوری شد، اما باید تا پیش از پایان کرونا این دو پروژه را به سرانجام برسانیم.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اضافه کرد: براساس برآوردها، درصورت تامین اعتبار مورد نیاز این دو پروژه ظرف سه ماه تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار