امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از اجرای طرح برق امید در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ابتدای آبان ماه و شرایط بهره‌مندی مشترکین خانگی از مزایای این طرح خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 14 November 2020

 امید علی مراتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : همزمان با اجرای طرح برق امید در سراسر کشور این طرح در استان کرمانشاه نیز آغاز شده که بر اساس آن مشترکین مصرف برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند.

وی افزود: مشترکین کم مصرف مشترکینی هستند که در فصول عادی سال کمتر از ٨٠ کیلووات و در فصول گرم (تابستان) کمتر از ١٠٠ کیلووات برق مصرف می کنند. بر اساس این طرح محاسبه ی برق این مشترکین رایگان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با توضیحِ اینکه مشترکین خوش مصرف مشترکینی هستند که در فصول عادی سال بیش از ٨٠ کیلووات برق مصرف می کنند، متذکر شد: چنانچه مصرف برق این مشترکین در فصول عادی سال کمتر از ٨٠ کیلو وات و در فصول گرم کمتر از ١٠٠ کیلووات باشد مشمول استفاده از مزایای طرح برق امید می شوند.

مرآتی تاکید کرد: هزینه ی برق مشترکین پر مصرف نیز افزایش خواهد یافت، اجرای این طرح از ابتدای آبان ماه آغاز شده و از ۶٧٠ هزار مشترک خانگی برق نزدیک به ٢۵ درصد یعنی حدود ١٣٠ هزار مشترک مشمول این طرح هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار