مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۱۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 11 November 2020

تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مهندس محمدی مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه آب، مهندس ابراهیمی ذیحساب و مدیر ابفای شهرستان ملکشاهی از پروژه آبرسانی به مجتمع مهر ملکشاهی بازدید کردند.

به گزارش تابناک ایلام ‌‌؛ تیموری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این پروژه اجرای ۲۲۵۰ متر خط انتقال از چاه تا مخزن شهر و ۱۱ کیلومتر شبکه توریع در داخل شهر است که با اجرای آن بیش از ۵۰۰ اشتراک آب مشترکین استاندارد سازی می شود.

وی افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن بازدید از روند اجرای تصفیه خانه آب ملکشاهی، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای کیفیت آب از سیاست‌ها و برنامه‌های اساسی شرکت آبفا است که با تلاش تمام مجموعه همکاران در شرکت، اقدامات خوبی در شهرستان ملکشاهی صورت گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار