رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه از کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه خبر داد و گفت: دلیل اصلی این کاهش افزایش نظارت و سخت‌گیری برای خروج دام از کشور بوده است.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 10 November 2020

به گزارش خبر گزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسن آمویی  اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوشت گوساله در بازار به کیلویی 100 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه دلیل اصلی این کاهش قیمت را تشدید نظارت از یک سو و سخت گیری بیشتر برای خروج دام از کشور دانست و عنوان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند هم قیمت گوشت گوساله باز هم پایین‌تر می‌آید و هم گوشت گوسفندی هم ارزانتر خواهد شد.

به گفته آمویی، با این کاهش قیمت هم اکنون قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه به قیمت میانگین دیگر شهرهای کشور رسیده است.

وی تداوم کاهش قیمت گوشت را نیازمند حمایت جدی مسئولین دانست و عنوان کرد: مسئولین باید با جدیت جلوی خروج دام از کشور را بگیرد تا با کمبود دام در میادین مواجه نشویم.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه بر لزوم تامین نهاده‌های دامی با قیمت مناسب برای دام‌ها نیز تاکید کرد و افزود: اکنون نهاده دامی با قیمت بالا به دست دامدار می‌رسد و قیمت تمام شده گوشت را بالا می‌برد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در بازدید از میدان عرضه دام ماهیدشت و کشتارگاه صنعتی کرمانشاه از پیگیری برای کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار خبر داد.

وی افزود: با توجه به کاهش قیمت دام زنده در میدان، باید قیمت گوشت در قصابی ها و مراکز عرضه گوشت قرمز نیز کاهش یابد.

بازوند گفت: اکنون قیمت دام در میدان عرضه پایین آمده و تصمیم‌های خوبی نیز در حوزه قیمت‌گذاری و عرضه گوشت در بازار اتخاذ شده و شاهد کاهش قیمت بیشتر انواع محصولات پروتئینی در روزهای آینده خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های ذیربط باید با جدیت کامل از قاچاق دام جلوگیری کنند، تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر لازم، برای مقابله با گرانفروشی و تورم اقدامات موثری انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار