فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:طی هفت ماهه امسال ۱۱ هزار و ۱۱۳ کامیون ایرانی و ۱۲۹ کامیون خارجی از پایانه مرزی پرویز خان تردد داشتند که در کل وزن آن ۲۱۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۳۱ تن است.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 10 November 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در زمینه بارگیری از این مرز نیز ۲۱۱ کامیون به وزن ۴ هزار و ۶۰۰ تن به داخل کشور وارد شده است.

وی افزود: ۱۰۵۸ کامیون ایرانی و ۲۴ کامیون خارجی به وزن ۱۲ هزار و ۳۳۵ تن ترانزیت خروجی حامل کالا و نیز ۲۱ کامیون ایرانی و یک کامیون خارجی به وزن ۲۹۸ تن ترانزیت ورودی حامل کالا در این پایانه مرزی داشتیم.

فریبرز کرمی تصیح کرد: ۹ هزار و ۶۲۷ کامیون حامل کالا به وزن ۱۹۴ هزار و ۱۹۳ تن از پایانه مرزی پرویز خان خارج شده اند، و ۱۹۶ کامیون ایرانی و ۳۲ کامیون خارجی به وزن ۴ هزار و ۵۵۹ تن به این پایانه مرزی وارد شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اتان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۴ هزار و ۴۵۸ مسافر از پایانه مرزی پرویز خان تردد داشتند که ۲ هزار و ۲۱۲ به کشور وارد و ۲ هزار و ۲۴۶ مسافر از کشور خارج شده اند که شامل اتباع ایرانی و عراقی می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار