مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: حدود ١٢ هزار و پانصد نفر در طرح آجر به آجر شرکت کردند که مبلغ ۴٨ میلیون تومان از این طریق جمع آوری شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 09 November 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح آجر به آجر همچنان ادامه دارد و به دنبال راه کاری برای تداوم آن هستیم.

وی ادامه داد: پویش محرمی این طرح تا اربعین ادامه داشت که هزینه های جمع آوری شده در این قسمت صرف احداث مدرسه در روستای میدان در بخش فیروزآباد (منطقه۲) خواهد شد و در آینده ای نزدیک دور کلنگ زنی آن رقم می خورد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش بینی ما از تعداد شرکت کنندگان در این پویش مردمی ۱۰ هزار نفر بود اما حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند و حدودا مبلغ ۴۸ میلیون تومان جمع آوری شد که همین موضوع انگیزه ی ما را برای ادامه ی طرح دو چندان کرد.

این مسئول در خصوص پروژه های جدید در سطح استان به سالگرد زلزله اشاره کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله تا کنون ۲۶۴ مدرسه با ۱۰۶۹ کلاس درس احداث و تحویل داده شده است.

نظری تاکید کرد: هرچند بیماری کرونا باعث تعطیلی مدارس شده اما برنامه های نوسازی مدارس متوقف نشده همانند قبل با قوت ادامه دارد و تمامی تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش را تهیه و به روز می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار