محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:امروز شرایط کشور به گونه ای است که همه ما باید پشت سر تیم بهداشت ودرمان کشور حرکت کنیم و سلامت مردم مهمترین هدف برنامه های ما می باشد که باید تمام توان خودرا دراین راه به کار گیریم.
کد خبر: ۹۱۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 04 November 2020

محبت جمالی نبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: محدودیتهای ترددی در مراکز استان آغاز شده و بنا به دستورالعمل ستادملی مقابله با کرونا تعطیلات شهرستانهای باوضعیت قرمز که از ۵ آبان آغاز شده بود به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی خاطر نشان کرد : بسیج ظرفیت بزرگی است که در دوردسترین نقاط شهرستان پایگاه مقاومت دارند و می توانند در زمینه اطلاع رسانی و آگاهسازی و اقناع کردن مردم برای رعایت پروتکلهای بهداشتی اقدام نمایند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تمامی جلسات و برنامه های اداری شهرستان بجز جلسه پدافند غیرعامل تعطیل است و تمامی برنامه های مساجد ، هیئات مذهبی و تکایا ممنوع شده است تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

جمالی نیا افزود: مراکز ورزشی و باشگاههای بدنسازی تعطیل است مراکز فرهنگی و تفریحی نیز باهمیت میراث فرهنگی تعطیل شده و بوستانها و پارکهای سطح شهر و بازار میوه فروشان و همچنین آرامستان شهر با همت شهرداری که جای تقدیر دارد تعطیل شده و در کنترل کامل است و مراکزی مجاز به فعالیت می باشند که بصورت بیرون بر فعالیت داشته و به هیچ عنوان سرو غذا در آنها انجام نشود ، قنادیها و شیرینی پزیها و آبمیوه فروشیها تعطیل بوده و مراکز کافه ای و چای خوریها نیز مجاز به فعالیت نیستند وباید تعطیل شوند .

وی ابراز کرد:ماسک گذاری ، عدم برگزاری تجمعات ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین پروتکلهای بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا می باشد که توسط دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده وباید توسط مردم رعایت شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد:شهرستان درزمینه بستری بیماران و ارائه خدمات درمانی ظرفیتهای مناسبی دارد اما در برخی کلینیکهای خصوصی تزریق سرم برروی صندلی یا خارج از محدوده کلینیک ودرداخل محوطه انجام می شود که می تواند به خوراک تبلیغاتی برای دشمنان و مغرضین نظام تبدیل شود ولازم است که توسط شبکه بهداشت ودرمان نظارت وبرخورد لازم صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار