فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: از مردم درخواست می کنیم با احترام به قوانین، ما را در اجرای طرح محدودیت تردد خودروها یاری کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 02 November 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های واصله از قرارگاه مرکزیِ مدیریت مقابله با بیماری کرونا و همچنین بر اساس تاکیدات استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری و تصمیمات مصوبه در کمیته ی امنیتی اجتماعی ستاد مقابله با کرونای استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه، محدودیت ها در تردد خودروها در ۴ محور استان اعمال می شود.

وی افزود: این محورها شامل محور پلیس راه بیستون_کرمانشاه، قزانچی-کرمانشاه، ماهیدشت-کرمانشاه و محور ترددی کوزران-کرمانشاه است. با استقرار نیروهای خدوم انتظامی، پلیس راهنمایی رانندگی استان، پلیس راهور انتظامی و نمایندگان فرمانداری استان در این ۴ محور از تردد خودروهایی با شماره غیر بومی به داخل شهر کرمانشاه و همچنین خودروهایی با پلاک بومی به خارج از استان ممانعت به عمل می آید.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به تعطیلی های پیش رو از ترددهای غیرضرور و بی مورد، خودداری کنید. لذا ما انتظار داریم همشهریان با اجرای این طرح که صرفا برای حفظ جان مردم است همکاری لازم را داشته باشند.

رنجبر تاکید کرد: هم اکنون در بیمارستان های سطح استان بیش از ۱۰۰۰ نفر بستری هستند. از مردم درخواست می کنیم برای حفظ جان خود، خانواده و سایر همشهریان پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار