استاندار کرمانشاه گفت: رمز موفقيت نظام جمهوري اسلامي ايران "وحدت" است كه بايد تلاش كنيم اين وحدت را همواره حفظ و مستحكم تر كنيم.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 29 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هوشنگ بازونداستاندار كرمانشاه گفت: مردم بايد احساس كنند كه مدیران و مجموعه اعضاي ستاد تنظيم بازار استان در كنار آنها هستند و در بازار براي كنترل قيمت ها حضوري فعال دارند.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به شرايط كشور ناشی از تحریم های ظالمانه و کرونا بيان داشت: تحريم ها همواره در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامي وجود داشته و دشمن هميشه به دنبال ايجاد خطر و خسارت به كشور بوده است، اما جمهوري اسلامي با توكل به خداوند متعال در مقابل دسيسه هاي دشمنان ايستادگي كرده و تلاش كرده تا تهديدات را به فرصت تبديل نمايد.

مقام عالي استان تصريح كرد: در بحث تورم و افزايش قيمت ها مردم توقع دارند كه دولتي ها و حاكميت در كنار آنها باشند و احساس كنند كه مسئولين نهايت تلاش خود را براي ايجاد آرامش در بازار و جلوگيري از افزايش قيمت كالاها بكار گرفته اند.

وي بيان داشت: مردم استان كرمانشاه بايد احساس كنند كه مجموعه استانداري و مجموعه اعضاي ستاد تنظيم بازار استان در كنار آنها هستند و در بازار براي كنترل قيمت ها حضوري فعال دارند، لذا اعضاي اين ستاد وظيفه دارند كه با جديت و پيگيري ويژه سركشي از بازار را جزء برنامه هاي خود بدانند و در حد توان نسبت به جلوگيري از قيمت هاي بي رويه در جامعه اقدام كنند و اين احساس بايد در جامعه ايجاد شود كه مردم تنها نيستند.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه با توجه به شرايط موجود همه مديران بايد در كنار مردم باشند، تاكيد كرد: مديران استان بايد حضور خود را در كنار مردم افزايش دهند و همچنين وظيفه دارند كه نهايت تلاش خود را براي تامين كالاهاي اساسي مردم بكار گيرند و خوشبختانه در خصوص تامين اين كالاها و موادغذايي مورد نياز جامعه هيچ مشكلي وجود ندارد اما اين به اين معني نيست كه متوليان اين امر پيگير مطالبات استان از مركز نباشند.

وي بيان داشت: برای پيگيري مطالبات استان با آمادگي كامل حضور خواهيم داشت و مردم بزرگوار استان در جريان باشند كه جلسات ستاد تنظيم بازار استان با جديت به رياست استاندار برگزار خواهد شد و سركشي از بازار را جزء برنامه هاي خود مي دانيم.

استاندار كرمانشاه همچنين با تاكيد بر برخورد جدي با شايعه كنندگان كمبود آرد در جامعه بيان داشت: متاسفانه طي چند مدت گذشته شايعه اي در خصوص كمبود تامين و توزيع آرد در جامعه رواج پيدا كرد كه انتظار داشتيم اداره كل غله استان در رد اين شايعه جديت بيشتري انجام مي داد و مردم اطمينان حاصل مي كردند كه اين گونه حرف ها شايعه است و به مقدار كافي آرد در انبارها و سيلوها وجود دارد.

بازوند اظهار داشت: در شرايط تحريم نبايد بگذاريم كه شايعه در جامعه رواج پيدا كند و دستگاه هاي ذيربط موظف به برخورد با شايعه كنندگان و آگاه سازي و اطلاع رساني به موقع به مردم هستند.

وي گفت: مديران بايد حضور خود را در جامعه بيشتر كنند تا فردي در جامعه احساس نكند كه كنترلي در بازار وجود ندارد و مردم تنها هستند.

مقام عالي استان ادامه داد: وظيفه داريم تا روزي كه مسئوليت داريم براي مردم با جان و دل كار كنيم زيرا فرداي قيامت بايد پاسخگوي مردم باشيم.

وي با اشاره به فرصت يك ساله براي خدمت به مردم افزود: در اين فرصت باقي مانده بايد تلاش هاي خود را حتي نسبت به سال هاي اول مسئوليت مضاعف تر كنيم و طبق قانون اساسي طبيعي است كه دولت ها تغيير پيدا مي كنند اما ما نبايد فرصت خدمتگزاري و تلاش بيشتر براي حل مشكلات را از دست بدهيم و وظيفه داريم كه با پيگيري ويژه تا روز آخر كار كنيم.

وي در پايان سخنان خود تاكيد كرد: همه مديران و اعضاي اين ستاد وظيفه دارند كه علاوه بر برنامه ريزي براي كنترل قيمت ها در راستاي تامين كالاهاي اساسي و مواد غذايي مورد نياز مردم با جديت تلاش و پيگيري ويژه داشته باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار