فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:همانطور که شاهد هستید دشمنان برای از بین بردن دین اسلام به بن بست رسیده اند هر از گاهی با اهانت به اسلام و مقدسات مسلمانان می کوشند جلوی موج گسترش اسلام را بگیرند ولی موفق نمی شوند.
کد خبر: ۹۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 28 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه که در سالن جلسات سپاه نبی اکرم برگزار شد ،اظهار کرد:امروز دشمنان می کوشند تا با تبلیغات فریبنده خود مردم را به خیابان ها بیاورند، مردم هم به خیابان ها میدفاع از آنها بلکه برای اینکه حرفشان را زده و مشکلات را به گوش مسئولین کشور برسانند و از مواضع حق طلبانه خود دفاع کنند، وگرنه برای خراب کاری و طرف داری از دشمنان به خیابان ها نمی آیند .

وی خاطر نشان کرد: دوباره دشمنان در ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) شروع به فضاسازی علیه اسلام ناب و پیامبر اکرم(ص) کرده اند و نشان از واهمه آنها از گسترش دین مبین اسلام است که دست به اینکار ها می زنند و هیچوقت موفق نمی شوند.

سردار ریحانی تصریح کرد:در سال‌های گذشته هم این هتک حرمت‌ها صورت گرفته ولی سابقه نداشته که رییس جمهوری کشوری آشکارا دین اسلام را افراطی بخواند و این حرکت مکرون دشمنی آشکار با اسلام ناب محمدی است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) افزود:خیلی افراد شناخت کافی از دین اسلام ندارند و تشخیص حق از باطل مشکل است و این موج‌هایی که علیه اسلام ایجاد می‌شود منجر به شکل‌گیری نگاه جدیدی در جامعه خواهد شدو همه پیامبران و امامان نگران سرنوشت اسلام بعد از خودشان بودند .

وی تاکید کرد:رسانه ها باید فضای بصیرت‌افزایی و روشن‌گری را در جامعه ایجاد کند و برای دفاع از حق قلم بزند به این دلیل که ما برای رسیدن به وضعیت کنونی هزینه‌های بسیاری پرداخت کردیم و نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

در ادامه مراسم حسن موحد رییس سابق بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در طی خدمت در این فضای برنامه های مختلفی برگزار کردیم از جمله،برگزاری سه دوره جشنواره سراسری ابوذر و تبدیل شدن آن به یک برند ملی، برگزاری پنج دوره آموزش‌های مقدماتی و تخصصی خبرنگاری، جلسات هم‌اندیشی با نخبگان رسانه، علما و مسوولان استانی و کشوری، برگزاری ۱۴ اردوی رسانه‌ای و برگزاری ۲ مرحله رزمایش مومنانه و توزیع ۳۵۰ بسته حمایت غذایی بخشی از اقدامات بسیج رسانه کرمانشاه بود.

گفتنی است «محمدهادی صحرایی» بعنوان رییس جدید سازمان بسیج رسانه‌ کرمانشاه معرفی و از خدمات ارزنده حسن موحد تقدیر و تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار