دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه گفت: مسافران و گردشگران شهرستان پاوه و توابع آن را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب نکنند.
کد خبر: ۹۱۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 28 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،نوید صحرایی اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان پاوه و تعطیلی یک هفته‌ای آن از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و از طرفی همکاری کامل مردم شهرستان در این خصوص و به لحاظ کنترل شیوع کرونا و قطع زنجیره سرایت ویروس و در راستای پیگیری و نظارت بر حقوق عامه، تحت هیچ شرایطی اجازه ورود مسافر و گردشگر به سطح شهرستان را نخواهیم داد.

وی افزود: ورودی های شهرستان از اول وقت فردا پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه تا شنبه (دهم آبان‌ماه) با تشدید ایست و بازرسی‌ها از ورود خودروهای شخصی با شماره پلاک های غیربومی ممانعت می‌شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه ادامه داد: چنانچه به هر نحو از انحاء تردد این قبیل خودروها در معابر شهرستان پاوه مشاهده گردد، بلافاصله توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.

وی افزود: در صورت ضرورت و تا کسب اطمینان خاطر از بهبود وضعیت شیوع ویروس در شهرستان پاوه، این موضوع در هفته‌های آتی نیز تمدید می‌شود

صحرایی به صاحبان مراکز اقامتی و گردشگری خصوصی شهرستان پاوه نیز هشدار داد، چنانچه اماکن مذکور را به گردشگران اجاره دهند، ضمن پلمپ محل، قاطعانه با متصدیان برخورد قضایی می گردد.

وی افزود: واحد نظارت بر اماکن عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه با تشکیل گشت‌های مشترک مکلف به نظارت بر اماکن مذکور شده‌اند.

وی در پایان، افزود: شخصا با حضور در ورودی شهرستان پاوه بر روند حسن اجرای دستورات قضایی صادره از سوی ضابطین نظارت خواهم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار