مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: باتوجه به حواشی بوجودآمده در تولید سریال نون. خ ۲ در کرمانشاه، تصمیم گرفتیم برنامه‌ای برای ساخت فصل سوم آن در استان نداشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 26 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری ، بااشاره به آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال نون خ در تهران، اظهارکرد: هرچند تولید فصل دوم این سریال در نشان دادن کرمانشاه و جاذبه‌های گردشگری استان بسیار تاثرگذار بود و همه فعالین گردشگری کشور به این مسئله اذعان کردند، اما برنامه ای برای حمایت از تولید فصل سوم این سریال در استان نداریم.

وی در پاسخ به چرایی این مسئله تصریح کرد: مسائل حاشیه ای که در تولید فصل دوم سریال نون.خ برای ما پیش آمد باعث شد تا مجموعه استان تصمیم بگیریم که در تولید فصل سوم این سریال حمایتی نداشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: این حواشی در حالی بوجود آمد که ما حتی یک ریال هم به عوامل سریال نون.خ در استان پرداخت نکردیم و تنها برخی تاسیسات گردشگری استان تخفیفاتی برای اسکان و تغذیه آنها داشتند، اما متاسفانه عده ای همه چیز را وارونه نشان دادند و حواشی زیادی را بوجود آوردند.

وی تصریح کرد: بنابراین تولید فصل سوم این سریال را در کرمانشاه نخواهیم داشت، اما با صحبتی که با عوامل سریال داشته‌ام، اعلام کرده‌اند یاد و خاطره کرمانشاه در فصل سوم آن حفظ می‌شود.

قادری اضافه کرد: از آنجایی که چند قسمت انتهایی سریال نون.خ2 به علت شیوع بیماری کرونا متوقف ماند، برای همین بخش‌هایی از تصاویری که برای این قسمت‌ها از بهار کرمانشاه گرفته بودند را در نون.خ 3 به نمایش درخواهند آورد.

وی عنوان کرد: بعلاوه، برخی از صنایع دستی و آداب و رسوم مردم استان هم در این سریال کماکان نشان داده می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار