ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش بستریهای کرونا در بیمارستانهای استان به 852 نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 26 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهدی محمدی ، با بیان اینکه ظرفیت فعلی تخت های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی در استان 878 تخت است، گفت: هم اکنون 852 بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند.

وی افزود: پیش بینی صورت گرفته برای زمستان امسال آماده سازی حدود 1400 تخت است که به تدریج در حال اضافه کردن آن هستیم، اما اگر سرعت افزایش بستری های کرونا از این فراتر رود قطعا امکانات درمانی موجود جوابگوی بیماران نخواهد بود.

محمدی تصریح کرد: هفته گذشته 80 تخت جدید اضافه شد، اما همه تخت ها سریعا پر می شود، بطوری که تنها در شبانه روز گذشته 191 بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و این یعنی حدودا هر هفت دقیقه یک بیمار کرونایی در استان بستری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تعداد بیماران با 194 مورد در مجتمع درمانی امام رضا(ع) بستری هستند و پس از آن بیشتریی بیماران با 173 مورد در بیمارستان فارابی بستری می باشند.

وی افزود: در شهرستان ها نیز بیشترین بستری ها مربوط به سنقر و کلیایی با 51 مورد بستری و پس از آن کنگاور با 45 مورد بستری است.

محمدی تصریح کرد: تاکنون 63 نفر از بیماران کرونایی از شهرستانها به کرمانشاه منتقل شده و در مرکز استان بستری شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار