عزیزالله عباسپور در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه از بخشودگی ١٠٠ درصدی جرائم، تقسیط بدهی مالیات دهندگان و تأخیر در وصول اظهار نامه ها در ایام شیوع ویروس کرون خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 24 October 2020

عزیزالله عباسپور  با اشاره به تاثیر وضعیت ناخوشایندشیوع کرونا و تبعات آن در تحقق مسائل مالیاتی استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شیوع کرونا ضربات شدیدی بر پیکره اقتصاد جامعه وارد کرد تعطیلی اصناف و بازار و مشکلاتی که افراد جامعه را درگیر کرد و یقیناً در صورت عدم فعالیت بازار و کسب درآمد تحقق اهداف مالیاتی نیز از رهگذار این اتفاق با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

وی افزود: تا پایان شهریور ۸۵ درصد تحقق مالیاتی داشتیم که از ۵۲۲ میلیارد تومان پیش بینی تحققِ مالیاتی ۴۴۴ میلیارد تومان آن محقق شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان در خصوص ایجاد تسهیلات برای افراد جهت پرداخت مالیات در شرایط کرونا بیان داشت: در این زمینه با تقسیط بدهی ها و تأخیر در وصول اظهارنامه ها با دو ماه تاخیر و به تعویق انداختن چک های قابل وصول همچنین بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم که در روزهای آینده نیز در این زمینه شاهد اقداماتی خواهیم بود برای افرادی که از این رهگذار دچار آسیب شدند تسهیلاتی قائل شده ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار