بنابر اعلام مدیر دفتر آیت الله ممدوحی و تایید مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه، دفتر وی به عنوان استادسرا تغییر کاربری خواهد یافت و در اختیار حوزه علمیه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 10 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،مهدی معنوی، اظهار داشت: در زمان حیات استاد، توافقاتی شکل گرفته است مبنی بر اینکه ملکی که در اختیار آقای ممدوحی قرار دارد به حوزه های علمیه کرمانشاه واگذار شده و اساتید حوزه علمیه کرمانشاه از این منزل به عنوان استادسرا استفاده کنند.

وی افزود: بنا به این توافق، دفتر ایشان پس چهلم استاد به حوزه علیمه واگذار می‌گردد و امیدواریم حسینیه‌ای نیز در این مکان احداث شود تا بنای مراسمات آیت الله ممدوحی در این مکان پابرجا بماند.

در همین خصوص مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه در گفتگو با فارس خاطرنشان کرد: طی درخواستی که در زمان حیات آیت الله ممدوحی از ایشان صورت گرفت، ملکی که در اختیار ایشان قرار دارد با استفاده از بودجه سفر مقام معظم رهبری برای احداث استادسرا در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی یادآور شد: مصوبه‌ای در زمان سفر مقام معظم رهبری وجود داشت برای تخصیص اعتبار جهت احداث استادسرا اما با توجه به عدم وجود زمین مناسب، این امر محقق نشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی با استاندار و امام جمعه محترم این ملک به زودی در اختیار حوزه قرار خواهد گرفت و فرایند احداث استادسرا در آن شروع خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کرمانشاه اضافه کرد: این استاد سرا نیاز مدیران، معاونین و اساتید فعلی حوزه‌های علمیه را برطرف خواهد کرد.

وی در پاسخ به میزان اعتبار جذب شده برای این پروژه گفت: اعتباری برای احداث استادسرا در زمان سفر مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده و امکان جذب اعتبار جدید نیز وجود دارد و امیدواریم با این شرایط به زودی پروژه به اتمام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار