حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شاخص ترین مسئله در بحث تحقیق و تفحص از استانداری را در زمینه عمران و توزیع اعتبارات بیان کرد .
کد خبر: ۹۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 10 October 2020

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد :شاخص ترین موضوع سوالات در حوزه عمران است ما معتقدیم توسعه استان در این حوزه متناسب نبوده و در مناطقی از استان توجهات بیشتری صورت گرفته ، به عنوان مثال در مناطقی از استان راه های روستایی بیشتری آسفالت شده و دیگر مسایلی که محور سوالات مطرح شده از استاندار کرمانشاه است.

وی دلیل مطرح کردن سوالات در حوزه عمران را توزیع نامتناسب اعتبارات دانست و افزود: به طور کلی اعتباری که برای حوزه عمران وجود دارد ولی در توزیع آن تناسب وجود نداشت البته این تفاوت ها زیاد نیست اما مسئله عدالت در میان بوده و اعتبارات باید یکسان توزیع شوند .که این محل اشکال ما بود وشاخصه ی تحقیق و تفحص قرار گرفته است .

حسینی کیا در پایان گفت:پاسخ های استادار قانع کننده نبود و مقرر شد طی 10 روز مستندات ارائه شده و بررسی ها صورت گیرد اگر مستندات ارائه شده از صوی استاندار قانع کننده نباشد بحث تحقیقو تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت .

گفتنی است در دوره ی مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص ار استانداری کرمانشاه را سید قاسم جاسمی نماینده  مردم کرمانشاه در خصوص آمار های ارائه شده در زمینه بیکاری و مسائل مربوط به آن پیگیری کرده بود .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار