رئیس اتاق اصناف کرمانشاه، از تعطیلی صنوف مختلف خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۵۰ واحد اداری اتحادیه صنفی در حرکتی خودجوش به مدت یک هفته تعطیل کردند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 07 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،رضا سلیم‌ساسانی، از تعطیلی صنوف مختلف خبر داد و اظهار داشت: 50 واحد اداری اتحادیه صنفی کرمانشاه در حرکتی خودجوش در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی دفاتر خود کردند.

وی ادامه داد: اتاق اصناف در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر آمادگی پاسخگویی مطالبات و مشکلات رئیس اتحادیه‌هایی هستیم که مکان خود را به مدت یک هفته (از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه) تعطیل کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از بازاریان خواست به توصیه‌های اکید ستاد مبارزه با کرونا در راستای استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی عمل کنند و افزود: بازاریان همواره در تمام عرصه‌ها پیشقدم بوده که در این ایام کرونایی نیز هموراه همکاری لازم را با ستاد کرونای استانی داشته و دارند.

سلیم‌ساسانی در پایان، خاطرنشان کرد: براساس مصوبات ستاد کرونایی استان با اصنافی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار