دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی از شناسایی یک باب کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 01 March 2015

ابراهیم افشاری اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس مستقردر ورودی مشهد به دو دستگاه خودرو سمند مشکوک و اقدام به توقف خودروها می‌کنند که با فرار آن‌ها مواجه می‌شوند.

وی افزود: تعمیرگاه‌های سطح شهر کنترل و خودروهای فراری در دو تعمیرگاه شناسایی شده‌اند که از داخل آن‌ها وسایل دودزا، بیسیم دستی، آنتن بیسیم کشف و آثار گلوله نیز بر بدنه یکی از خودروها مشاهده شه است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری گفت: با پیگیری‌‌های بعدی منزل یکی از متهمان دستگیر شده شناسائی و 153 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

افشاری خاطرنشان کرد: نیروهای مذکور در یک ماموریت جداگانه نیز موفق به شناسایی یک باب کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز شده که از بازرسی محل 110 بطری مشروبات الکلی خارجی، 30 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز، 900 لیتر کشمش تخمیر شده با تجهیزات مربوط به تهیه مشروبات دست‌ساز کشف شد.

وی افزود: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با شناسایی و انهدام یک باند که در قاچاق سیگار خارجی فعالیت داشته‌اند موفق به کشف 32 هزار و 235 پاکت سیگارت خارجی از جاسازی زیر بار یک دستگاه کامیون شد.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری گفت: ارزش محموله‌های مکشوفه یک میلیارد و 361 میلیون ریال برآورد شده است.

در این عملیات‌ها هشت نفر دستگیر و 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز متوقف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار