بهمن بوچانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: تلاش ما یادآوری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت افراد ناتوان و معلول در مقابل شیوع ویروس کرونا از طریق برگزاری برنامه هایی در حوزه بهداشت و سلامت است.
کد خبر: ۹۰۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 04 October 2020

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بحث مسکن مددجویان را تا حدودی به پایان رساندیم و جمع آوری کانکس های مددجویان تحت پوشش نیز تقریبا پایان مرداد ماه و اوایل شهریور ماه به پایان رسید. در حال حاضر بحث کرونا و توصیه های بهداشتی را با جدیت دنبال می کنیم و از مددجویان می خواهیم که موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: تلاش ما بر بحث فرهنگ سازی است، اینکه مردم رعایت کنند، به ویژه در جامعه هدف این موضوع لحاظ شود. اخیرا هم به مناسبت هفته سالمندان و با توجه به اینکه امکان برپایی تجمع و جلسات حضوری نیست، دیدارهایی به شکل نمادین با فرماندار داشتیمو در حوزه مناسب سازی با شهرداری برنامه هایی خواهیم داشت.

رئیس بهزیستی سرپل ذهاب ادامه داد: موانع و مشکلاتی در سطح شهر، پارک ها و معابر عمومی، پیاده رو ها و مکان های عمومی است که باید به مرور زمان رفع شود، که خوشبختانه شهرداری در این زمینه پای کار است.

بوچانی تاکید کرد: درباره شیوع ویروس منحوس کرونا، (کویید 19) تلاش ما یادآوری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت افراد ناتوان و معلولین از طریق برگزاری برنامه هایی در حوزه بهداشت و حفظ سلامت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار