مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بررسی ۳۵۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده ای در ۶ماهه نخست امسال در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 03 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،فریبرز کرمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر و تعداد ۲۴ جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا و مسافر، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری تاکنون پرونده ۲۳۴ راننده بررسی و احکام لازم صادر شده که در این میان تعداد ۱۷۸ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل کالا و ۵۸ مورد مربوط به تخلفات رانندگان بخش مسافری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای برون شهری، تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری به ۱۱۶ پرونده تخلف رسیدگی شده است که ۵۲ پرونده مربوط به بخش حمل و نقل کالا ۶۴ پرونده درباره تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر بوده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری شامل صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارائه خدمات مطلوب در حین سفر است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و یا از طریق سیستم «شهراه» هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه منعکس کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار