کد خبر: ۹۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 06 September 2015

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ از نظارت 8 تیم استانی بر روند نام نویسی دانش آموزان در مدارس در راستای رعایت قوانین و ضوابط ثبت نام برای سال تحصیلی 95-94 در این شهرستان خبر داد.

عیسی بابالو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اعضای این تیم کارشناسی به صورت تصادفی 20 مدرسه شهری و روستایی را برای بررسی وضعیت ثبت نام دانش اموزان انتخاب کردند.

وی اظهار کرد: این کارشناسان موارد لازم از جمله رضایت مندی و نارضایتی اولیاء در امور مربوط به ثبت نام، گرفتن وجه اضافه، نحوه برخورد کارکنان مدارس در زمان مراجعه اولیاء برای نام نویسی، اطلاع رسانی مناسب ویژه مدارک برای ثبت نام، رسیدگی به شکایات، نحوه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مراجعین به مدارس را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی گفت: نظر کارشناسان تیم استانی نسبت به چگونگی عملکرد مدارس در خصوص نام نویسی دانش آموزان و شکایت های احتمالی ظرف چند روز آینده به اداره آموزش و پرورش ساوجبلاغ به صورت کتبی اعلام می شود.

بابالو با اشاره به اینکه ستاد نظارت بر ثبت نام در مدارس ساوجبلاغ از اواخر خرداد ماه فعالیت کاری خود را شروع کرده خاطر نشان کرد: برای آشنایی و افزایش دقت مدیران مدارس نسبت به قوانین ، ضوابط و آئین نامه های نام نویسی برای سال تحصیلی جدید تا کنون چندین نشست آموزشی برگزار شده است.

وی بیان کرد: از زمان شروع ثبت نام در مدارس ، اعضای تیم ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس این اداره نیز بارها به صورت سرزده به مدارس روستایی و شهری مراجعه کرده اند تا روند نام نویسی را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ ادامه داد: برای اطلاع اولیاء دانش اموزان نسبت به چگونگی اعلام شکایات نسبت به بی توجهی مدیران به قوانین مربوط به ثبت نام به خصوص گرفتن وجه اضافی ، اجباری و ... نیز شماره های لازم در خصوص اعلام گزارش تلفنی به ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس نیز در قالب بنر در مدارس تهیه و توزیع شده است.

شهرستان ساوجبلاغ 45 هزار دانش آموز با 3 هزار معلم دارد که با جمعیت 270 هزار نفر در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار