مراسم اختتامیه اولین دوره "مدرسه تابستانه جهاد دانشگاهی" کرمانشاه در معاونت آموزشی این نهاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 06 September 2015
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در این مراسم هدف از برگزاری این دوره آموزشی را پاسخ به یکی از مهمترین دغدغه والدین در خصوص اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و با اشاره به بهره گیری از تیم روانشناسی در تدوین سرفصل های این دوره آموزشی در تابستان جاری گفت: شرکت کنندگان در مدرسه تابستانه جهاد دانشگاهی با شرکت در شش دوره مهارتی نقاشی و خلاقیت، انیمیشن، کسب وکار، رباتیک، کامپیوتر و مهارت های زندگی، ضمن آشنایی با ایده های مختلف در راستای تمرین کار تیمی، یادگیری کار و پرورش ایده تلاش کردند.

وی پرورش خلاقیت ذهنی، مهارت های فیزیکی و مهارت های ارتباطی و گفتاری را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان و تصریح کرد: ارتقاء توان مهارتی شرکت کنندگان از مهمترین انتظارات برآورده شده در این دوره آموزشی بود.

وی افزود: این دوره از 15 تیرماه تا 15 شهریور به مدت 60 ساعت برگزار شد و شرکت کنندگان آموزش های لازم در خصوص رشد خلاقیت و شکوفایی استعداد ها را در این مسیر فرا گرفتند.

عبدالمالکی تمرین "تفکر خلاق" را از برنامه های معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه دانست و گفت: در برنامه ریزی میان مدت این حوزه تلاش می شود با ارتباط با مجموعه در حال راه اندازی پارک علمی کودک و نوجوان جهاد دانشگاهی هر چه بیشتر در این مسیر حرکت شود.

مدیر اداره آموزش و برنامه ریزی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در خاتمه از برنامه این معاونت در جهت برگزاری هر چه پربارتر این دوره در سال های آتی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار