رئیس ستاد انتخابات ایلام ؛
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوبی استان شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 06 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛، محمد نوذری به اقتدار، صحت و سلامت و امنیت برگزاری انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در استان ایلام اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مسئول اعم از اجرا و نظارت بر آنند تا انتخاباتی پرشور و منطبق با رأی و نظر مردم در اوج امنیت و اقتدار را به انجام رسانند.

وی به شرایط متفاوت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: متفاوت بودن این مرحله از انتخابات نیز که تحت تأثیر شیوع کرونا ویروس قرار دارد تجربه جدیدی است که تمهیدات لازم برای آن به کار گرفته می‌شود.

نوذری از تمهیدات در نظر گرفته‌شده با توجه به شرایط متفاوت انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تبلیغات کاندیدا در فضای مجازی اشاره و یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی در این مرحله از انتخابات از برگزاری تجمعات و گردهمایی و داشتن ستاد انتخاباتی در فضای واقعی منع و تمام امور تبلیغی و ستادی آنان الزاماً باید در فضای مجازی باشد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس

وی امکان جدیدی که در این مرحله از انتخابات به نامزدهای انتخاباتی داده‌شده است را یادآور و گفت: بر اساس تمهیدات انجام‌شده، فیلم و گفت‌وگویی از ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام تهیه‌شده که قرار است در سه نوبت از صداوسیما پخش شود و علاوه بر این، نامزدها می‌توانند از فضای مجازی نیز برای امر تبلیغات استفاده کنند.

نوذری در ادامه به نامزدها و طرفداران آنان توصیه و تأکید داشت که پرهیز از ایجاد هیجانات قومی و قبیله‌ای، رعایت اخلاق و انصاف در فضای مجازی و تبلیغی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را موردتوجه قرار دهند و با اطمینان به این نکته واقف باشند که تمام فعالیت‌ها به ریز تحت نظر مقامات مسئول قرار دارد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری ایلام در پایان به تمهیدات اندیشیده شده برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان اشاره و ادغان داشت: افزایش تعداد شعبه‌ها، فراهم کردن استقرار صندوق‌ها در فضای باز و الزام مجریان به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و فراهم کردن ملزومات بهداشتی در صندوق‌ها ازجمله این اقدامات پیشگیرانه است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار