کد خبر: ۸۹۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 06 September 2020
لطفی مقدم از برگزاری مسابقه کتابخوانی عقیدتی «محرم» در مسجد قائمیه انزلی همزمان با ماه محرم خبر داد.
 

 

«باقر لطفی‌مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت از برگزاری مراسم عزای حسینی در مسجد قائمیه بندرانزلی خبر داد و اظهارداشت: این مراسم عزاداری به مدت ۶۰ شب از اول محرم تا آخر صفر با رعایت مقررات بهداشتی در مسجد قائمیه برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قائمیه انزلی با بیان اینکه مسجد به همت اعضای کانون برای میزبانی از عزاداران ضدعفونی می‌شود افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام «سلیمانی»امام جماعت مسجدقائمیه در خصوص فلسفه عاشورا، ضرورت بصیرت‌افزایی در برابر توطئه‌های دشمن و مسائل روز و مداحی «رضا علیپور» همراه است.

 


وی همچنین از برگزاری مسابقه عقیدتی با عنوان «محرم» ویژه نمازگزاران مسجد قائمیه و اعضای کانون خبر داد و بیان کرد: به‌مناسبت ماه محرم مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های «حماسه حسینی» شهیدمطهری، «زیارت عاشورا» و «زیارت اربعین» برگزار می‌شود.

 

لطفی‌مقدم با بیان اینکه این مسابقه تا ۲۲ شهریور ادامه دارد گفت: به ۱۰ نفر از کسانی‌که در مسابقه کتابخوانی، عقیدتی محرم پاسخ برتر دهند هدایایی تعلق می‌گیرد.

 

وی در پایان با اشاره به معرفی محصولات فرهنگی کانون قائم(عج) بندرانزلی در فضای مجازی تصریح کرد: در قالب این طرح محصولات فرهنگی و مذهبی تهیه شده در کانون به‌منظور بصیرت‌افزایی و انس بیشتر با آموزه‌های دینی در فضای مجازی معرفی شده و در صورت تقاضا، برای علاقمندان ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار