رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی به عنوان بزرگترین تروما سنتر غرب کشور نقش مهمی را در رسیدگی و درمان مصدومین حوادث مختلف ایفا می کند.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 02 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه   محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در نشست نوسازی بخش های بیمارستانمرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی اظهار داشت:با توجه به قطب بودن بیمارستان در بخش ترومای غرب کشور به دلیل قدمت بالا موجب نارضایتی مراجعان در برخی بخش ها در این بیمارستان شده بود.

وی خاظر نشان کرد: بر این اساس و با توجه حجم مراجعات بالا و اینکه ظاهر نامناسب بیمارستان موجب تاثیر نامطلوب آن بر روحیه مراجعان این بیمارستان بود، نوسازی و بهسازی کامل آن به صورت جدی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:با اجرای طرح بهسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی، در حال حاضر در وضعیت این بیمارستان تغییرات محسوسی صورت گرفته است و بخش ها و قسمت های بهسازی شده در آن از استانداردهای لازم برخوردار است .

مرادی تصریح کرد:سال گذشته دو بخش ICU بیمارستان با ۲۸ تخت و بخش‌های آنکولوژی و سرطان بیمارستان بعد از نوسازی راه اندازی و هتلینگ دو بخش دیگر بیمارستان نیز همزمان با راهرو‌ها انجام شد.

وی ابراز داشت:سالن غذا خوری بیمارستان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، رختشویخانه با ۷۰ درصد پیشرفت و جانمایی محل استقرار سی تی اسکن دوم بیمارستان نیز در حال اجراست و بهسازی و نوسازی دو بخش دیگر بیمارستان نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و عملیات ساخت اورژانس جدید بیمارستان طالقانی نیز پس از طی مراحل لازم به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

مرادی گفت:با توجه به اینکه بیمارستان در حین بهسازی فعال است و پذیرش بیماران در بخش های مختلف صورت می گیرد این مسئله با تمهیدات رئیس و مدیر بیمارستان تا کنون به نحو مطلوبی مدیریت شده است تا در ارائه خدمات لازم به بیماران خللی ایجاد نشود.

 وی تصریح کرد:با وجود ادامه روند طرح بهسازی و نوسازی تعمیرات در بیمارستان و با توجه به شرایط موجود و افزایش نیاز به امکانات بیمارستانی در شیوع کرونا متاسفانه امکان تعطیلی کامل بیمارستان وجود ندارد و ممکن است محدودیتهایی در ارائه خدمات به بیماران در بخش های بیمارستان ایجاد شود که ضمن عذر خواهی از بیماران ، از مردم می خواهیم با پرسنل همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد:باید با تسریع در روند اجرای طرح بهسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی و با اتمام کامل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن ، امکان ارائه خدمات مطلوب به بیماران را فراهم سازیم .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار