تورج شیرزادیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب در آینده نزدیک در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 01 September 2020

دکتر تورج شیرزادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این دستگاه که در تشخیص و درمان حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد استفاده قرار می گیرد روشی کم تهاجمی نسبت به روش باز جراحی مغز و اعصاب می باشد که از مزایای زیادی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: بیماران درد کمتری بعد از عمل را احساس می کند و زودتر می تواند از بیمارستان ترخیص شوند از مزایای این دستگاه است.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: جراحی کم تهاجمی مغز برای درمان شرایطی مانند آنوریسم، تومورهای مغزی، هیدروسفالی و تومورهای هیپوفیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرزادیان با اشاره به مراحل تهیه و هزینه این دستگاه تصریح کرد:دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به ارز آزاد با هزینه ای نزدیک به سه میلیارد تومان تأمین و ظرف هفته ی جاری به بیمارستان امام رضا(ع) تحویل داده خواهد شد تا در حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد بهره برداری قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار