مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح نگارخانه کرمانشاه در صورت تامین اعتبار مناسب تا شهریورماه سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 05 September 2015
دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه ساخت نگارخانه و سالن همایش 1200 نفری کرمانشاه در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع در حال انجام است، گفت: از این میزان 3500 متر مربع به ساخت نگارخانه و 5500 متر مربع آن به ساخت سالن 1200 نفری اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تصویب این پروژه در سفر مقام معظم رهبری به استان، گفت: با توجه به کمبود فضاهای آمفی ‌تئاتری در کرمانشاه و از طرف دیگر نبود یک موزه و گالری استاندارد برای نمایش آثار هنری، نیاز به ساخت یک نگارخانه و سالن همایش همواره احساس می‌شد که خوشبختانه در سفر مقام معظم رهبری ساخت یک نگارخانه و سالن همایش 1200 نفری به تصویب رسید.

رحیمی زنگنه افزود: در ابتدای کار اعتبار 9 میلیارد تومانی برای پروژه برآورد شد که در حال حاضر اعتبار لازم برای ساخت این پروژه 27 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تامین تنها یک میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تا این لحظه، گفت: در حال حاضر فونداسیون نگارخانه انجام شده و مراحل پایانی بتن‌ریزی آن در حال اتجام است.

رحیمی زنگنه با اشاره به مساعدت مسئولین دفتر مقام معظم رهبری در پیگیری تامین اعتبار این پروژه گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب این پروژه در سال جاری، نگارخانه کرمانشاه نهایتا تا شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اشلامی با بیان اینکه احداث سالن همایش 1200 نفری یکی از نیازهای ضروری استان است، گفت: طراحی این سالن کاملا به روز بوده و امکانات موجود در آن کاربری چند منظوره برای آن ایجاد کرده است.

وی افزود: در طراحی این سالن بالکن در نظر گرفته نشده و طراحی آن بصورت یکدست انجام شده است.

رحیمی زنگنه با عظیم خواندن این پروژه گفت: ساخت این سالن پیچیدگی‌های بسیاری دارد و در صورت تامین اعتبار مناسب ظرف سه تا چهار آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار