کد خبر: ۸۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 05 September 2015
مدیر کل بیمه سلامت گیلان از تداوم ثبت‌نام رایگان بیمه همگانی در این استان خبر داد و گفت: 72 دفتر پیشخوان بیمه سلامت از متقاضیان گیلانی بدون پرداخت هزینه ثبت‌نام می‌کنند.
خبرگزاری فارس: ثبت‌نام بیمه همگانی در گیلان ادامه دارد

علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه 251 هزار نفر از مردم گیلان دفترچه بیمه سلامت دارند، اظهار کرد: مردم شهرهای بالای 20 هزار نفر می‌توانند برای دریافت دفترچه بیمه سلامت به مراکز مورد نظر مراجعه کنند.

وی از افزایش سرانه 4.5 برابری بیمه روستاییان خبر داد و افزود: در سال گذشته برای صدور دفتر‌چه‌های مذکور بالغ بر 81 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اینکه یک‌هزار و 981 مرکز با بیمه سلامت استان طرف قرارداد هستند، خاطرنشان کرد: 495 پزشک متوسط، 30 روان‌پزشک و پزشک عمومی، 315 داروخانه، 41 درمانگاه، 30 بیمارستان دولتی و خصوصی و... با بیمه سلامت استان طرف قرارداد هستند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام بیمه همگانی در استان ادامه دارد، یادآور شد: 72 دفتر پیشخوان در استان با بیمه سلامت قرارداد بستند و کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

اکبری با بیان اینکه 24 دفتر پیشخوان در رشت کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند، گفت: ثبت‌نام تمام فرآیند بیمه‌گری در دفتر پیشخوان بدون پرداخت هزینه از طرف متقاضی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 270 هزار نفر در طرح بیمه همگانی ثبت‌نام کردند، گفت: یک‌ میلیون و 560 هزار نفر در گیلان در چهار صندوق، زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

این مسئول با بیان اینکه ثبت‌نام بیمه همگانی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر انجام می‌شود، گفت: در روستاهای گیلان این طرح 100 درصد اجرایی شده است.

وی یارانه 2 هزار و 300 قلم دارو را در تعهد سازمان بیمه سلامت ذکر کرد و متذکر شد: داروهای دیالیزی و تالاسمی این بیماران رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار