امام جمعه قصرشیرین گفت: مدیران و مسوُولان در جامعه اسلامی باید الگوی عملی پیروی و اجرای دستورات و مسایل دینی باشند.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 24 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام «علی ملکی» در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، افزود: مسوُول در نظام اسلامی باید آمر به معروف باشد و در راه خدمتگذاری به مردم تلاش کند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهیدی است که برای آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند و اجرای امر به معروف و نهی از منکر یکی از آرمان‌های انقلاب است که هموراه باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز در این جلسه گفت: قیام امام حسین (ع) در مسیر امر به معروف و نهی از منکر بود و جمهوری اسلامی هم نشات گرفته از این مکتب بزرگ است.

«حجت‌الله خدرویسی» در ادامه با بیان اینکه به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز آمریکا در دنیا منزوی شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد که ثمره خون شهدای گرانقدری همچون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی اظهار داشت: کشور ما ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که جوانان یکی از این ظرفیت‌ها هستند از این رو باید جوانان را دریابیم زیرا همین جوانان بودند که جنگ را مدیریت کرده و به تثبیت نظام اسلامی کمک کردند.

وی گفت: جوان امروز پرسشگر است و مسوُولان کشور باید با سعه صدر مطالبات جوانان را مد نظر قرار دهند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار