رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی ۵۹ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 23 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن دارابی گفت: در هفته دولت امسال 55 طرح صنعتی، معدنی و صنفی با سرمایه‌گذاری 184 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود که اشتغالزایی این طرح‌ها 1120 نفر است.

وی طرح توسعه ابزارسازان درمانگر در زمینه تولید ماسک، تولید سیمان سفید، طرح توسعه شرکت صنعت گستر سدید و ... را از مهمترین این طرح‌ها برشمرد.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه همچنین از کلنگ زنی چهار طرح صنعتی و معدنی در استان کرمانشاه همزمان با هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: سرمایه‌گذاری این طرح‌ها 1711 میلیارد تومان و اشتغالزایی آنها 1565 نفر است.

دارابی تاکید کرد: طرح تولید کاشی و سرامیک یکی از مهمترین طرح‌هایی است که قرار است در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، طرح‌های صنعتی و تولیدی که در هفته دولت در کرمانشاه کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود در همه شهرستان‌های استان پراکندگی دارند تا شاهد رونق تولید در همه نقاط استان باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار