مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از افتتاح ۴۱ طرح همزمان با هفته دولت امسال با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال در این منطقه خبر داده است که در میان آنها برق رسانی به روستای کاوه ملک هم وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 22 August 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی این شرکت ، شب‌های بدون برق روستای " کاوه ملک " از توابع شهرستان تنکابن سرانجام به به پایانش نزدیک شده است و مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اعلام کرد که هفته دولت امسال شعله‌های برق در خانه اهالی این روستا روشن می‌شود.

روستای کاوه ملک که با جمعیت ۳۹ نفری در قالب ۱۳ خانوار در میان جنگل های بکر و دست نخورده هیرکانی واقع است ، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی چشم انتظار امکانات اولیه بود و تا سال ۹۶ که خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گزارشی از زجر زندگی بدون امکانات اولیه در این روستا منتشر کرد ، کمتر کسی حتی در غرب مازندران این روستا را می شناخت.

اهالی این روستا طی چند دهه گذشته هر زمانی که رسیدن قطار توسعه را به ایستگاه روستاهای مختلف و همجوار مشاهده می کردند ، در حسرت داشتن امکانان اولیه زندگی همچون برق ، آب آشامیدنی ، خط تلفن و راه دسترسی ماشین رو بودند ، حسرتی که پس از توجه رسانه ای یکی پس از دیگر رفع شد و اکنون نوبت به برق رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از افتتاح ۴۱ طرح همزمان با هفته دولت امسال با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال در این منطقه خبر داده است که در میان آنها برق رسانی به روستای کاوه ملک هم وجود دارد.

کیوان فرح زاد گفت که امسال همچنین ۶۵ میلیارد ریال طرح طی هفته دولت در این منطقه کلنگ زنی می شود.

وی توسعه مرکز دیسپاچینگ ، تامین برق متقاضیان شهری ، روستایی و چاه های آب کشاورزی ،جایگزینی کابل خودنگهدار و جمع آوری سیم های بدون عایق ، ایجاد رینگ مابین خطوط اصلی ، اصلاح و بهینه سازی شبکه ها ، افتتاح ساختمان جدید کارگاه تعمیرات ترانس در تنکابن را از دیگر طرح های آماده بهره برداری همزمان با هفته دولت در شهرستان های غربی مازندران معرفی کرد.

فرح زاد از اصلاح و نوسازی خطوط و تاسیسات حد فاصل شهرهای نور به چمستان ، رفع ضعف ولتاژ برق ، آغاز عملیات اجرایی طرح برق رسانی به روستای "لیه " از توابع بخش مرکزی تنکابن هم به عنوان طرح هایی نام برد که این هفته کلنگ زنی می شود.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت سال گذشته ۸۱ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال در غرب استان مازندران به بهره‌برداری رسیده بود.

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به دستکم ۶۳۸ هزار مشترک خانگی ، عمومی ، کشاورزی ، صنعتی و سایر مصارف که در برگیرنده ۹ شهرستان گردشگرپذیر در غرب مازندران است ، خدمات ارائه می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار