کیانوش چقامیرزا در گفتگو با تابناک:
مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشند، پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 August 2020

دکتر کیانوش چقامیرزا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه و همچنین سامانه جذب این دانشگاه نسبت به ارسال مدارک خواسته شده اقدام کنند.

چقامیرزا  خاطر نشان کرد: دوره پسادکتری از مهر ۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ است که آخرین مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، پانزدهم شهریور امسال اعلام شده است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی تاکید کرد: زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر ۵ سال است، اضافه کرد: اطلاعات بیشتر این موضوع، در سایت دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir قابل دسترس است.

وی افزود: دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکتری یا فوق دکتری به دوره‌ای از تحقیقات آکادمیک گفته می‌شود که محققان بعد از به پایان رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکتری یا اعلی درجه علمی (مدرک نهایی) سپری می‌کنند.
وی هدف از اجرای دوره‌­های تحقیقاتی پسادکتری را بهره‌­برداری مناسب از پژوهش‌­ها، تکمیل تخصص‌­های مورد نیاز در عرصه‌های ملی و بین ‌­المللی، افزایش مهارت دانش‌­آموختگان دوره دکتری در انجام پژوهش‌­های مستقل در زمینه تخصصی مرتبط و گسترش روابط علمی - پژوهشی صنعت و دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه رازی باتوجه به توان و ظرفیت علمی اعضای هیات علمی خود و نیز با عنایت به امکانات و تجهیزات پژوهشی موجود در دانشگاه اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری نموده است. ارائه دوره‌های پسادکتری معمولا به عنوان بخشی از وظایف یک موسسه دانشگاهی یا تحقیقاتی شمرده شده و انتظار می‌رود که به تولید و چاپ محتوای علمی منجر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار