مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: بیش از 600 بیمار صعب‌العلاج در استان ایلام( مورد حمایت کمیته امداد) نیازمند حمایت و کمک هستند.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 21 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی‌نژاد گفت: هم اکنون بیش از 600 بیمار صعب‌العلاج در استان ایلام( مورد حمایت کمیته امداد) نیازمند حمایت و کمک هستند.

وی افزود: از مردم نیکوکار استان و برخی دستگاه‌های دیگر همچون هلال احمر که رویکرد خدمت رسانی دارند برای کمک به این خانواده‌ها دعوت می‌نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان، اظهار کرد: از آن جایی که بیمه درمانی مددجویان این نهاد زیر نظر بیمه سلامت است؛ کمک درمانی این نهاد به خانواده‌های مددجو از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود و ما از هلال احمر و داوطلبان آن برای مشارکت در این زمینه درخواست همکاری داریم.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد و هلال احمر اهداف و برنامه‌های مشترک زیادی دارند، افزود: با تعامل، هم افزایی و همکاری بیشتر می‌توانیم این برنامه‌ها را اثربخش‌تر کنیم.

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با بهره گیری از ظرفیت جوانان و جمعیت داوطلبان این ظرفیت را در اختیار دارد که علاوه بر حادثه دیده گان به قشر محروم و نیازمند نیز خدمت رسانی کند.

موسی‌نژاد با عنوان اینکه خوشبختانه اعتماد مردم به این نهاد در زمینه مشارکت در دستگیری از نیازمندان همواره در حال افزایش است، تصریح کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان به همین منظور و در راستای مشارکت بیشتر و راحت‌تر مردم در خدمت به نیازمندان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار