معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص فضاهای ورزشی این اداره کل به منظور برگزاری با شکوه مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 20 August 2020

به گزارش تابناک قم، حسین رضایی اظهار کرد: با هدف برگزاری با شکوه مراسم‌های ویژه ماه محرم و گرامیداشت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در دهه نخست ماه محرم در اختیار هیات‌های مذهبی قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و به سفارش مسوولان بهداشتی کشور، امسال با هدف حفظ سلامت عموم افراد جامعه به ویژه عزاداران حسینی برگزاری هرگونه مراسم ویژه ماه محرم در فضاهای سرپوشیده ممنوع است و از زمین‌های چمن برای برگزاری این مراسم‌ها استفاده می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این اداره کل همانند سا‌ل‌های گذشته که تعامل نزدیکی با هیات‌های مذهبی داشت و در اکثر اماکن ورزشی خود میزبان جوانان عاشق حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بود، امسال نیز تمام توان خود را برای برگزاری با شکوه مراسم‌های ویژه دهه نخست ماه محرم به کار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس مجوزهایی که از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای هیات‌های مذهبی به این اداره کل ارسال شده، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان برگزاری مراسم‌های این ماه توسط هیات خادم‌الرضا است، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پذیرای عاشقان امام حسین (ع) در هیات جنت‌العباس خواهد بود و عزاداران حسینی می‌توانند در مراسم‌های هیات عاشقان ثارالله به میزبانی مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم نیز شرکت کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با مسوولان این ورزشگاه‌ها صورت گرفته و این سه هیات مذهبی از امروز پنجشنبه 30 مرداد ماه تا شامگاه روز عاشورای حسینی که یکشنبه نهم شهریور ماه خواهد بود، آماده خدمت‌ به عزاداران و عاشقان ائمه اطهار (ع) و عزاداران شهادت حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار