اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 19 August 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 29 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد. بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 29 مرداد بشرح زیر است :

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 29 مردادماه تا روز شنبه اول شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 29 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستفر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج – تهران یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ تا 24 روز چهار شنبه 29 مردادماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 مردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می شود.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.


----------------------------------------------------


دریا در رامسر 2 قربانی گرفت 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از غرق شدن 2 مرد 25 و 35 ساله در سواحل این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "علی قیصری" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع حادثه در دریا، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران با حضور در محل دریافتند 2 مرد 25 و 35 ساله که ساعت حدود 8 شب گذشته به همراه 8 نفر دیگر از همراهانشان برای شنا به دریا رفته بودند به علت عدم آشنایی به فنون شنا در محدوده خارج از طرح در دریا غرق شدند.

سرهنگ قیصری اظهار داشت: با حضور عوامل امدادی جسد یکی از این افراد کشف و تلاش برای کشف جسد نفر دوم همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر در خاتمه به مردم و مسافران عزیز توصیه کرد: از شنا در محدوده‌ خارج از طرح خودداری کرده و حتما همكاري لازم را با غريق نجات‌ها داشته باشند.


-------------------------------------------------


کلاهبرداری با گوشی های سرقتی 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری فردی که ضمن سرقت گوشی همراه شهروندان با ارسال پیامک به بستگان مالباخته از آنان کلاهبرداری می کرد، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، گفت: در پي مراجعه چند تن از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم که با سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با ارسال پیامک و تماس با بستگان آنان مبنی بر نیاز مالی از آنان تقاضای واریز وجه به حساب اعلامی خود می کرد شناسایی شد.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم که با این ترفند و با واریز وجه از سوی بستگان مالباخته به حساب اعلامی برای برخی از فروشگاه ها اقدام به خرید سکه و ... از آنان می کرد دستگیر و در بازجویی های های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 5 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 200 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مووضع در دست بررسی است.


---------------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق حرفه ای با 20فقره سرقت در بابلسر 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 

سرهنگ "حسین اسدی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود، مظنون و پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده به سرقت منزل در این شهرستان با همدستی یک از دوستان خود اعتراف کرد.

اسدی از دستگیری همدست متهم در ادامه رسیدگی به پرونده خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: متهمان ضمن اعتراف به 20 فقره سرقت منزل در این شهرستان به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال خود جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


------------------------------------------------------


خلع ید 12 هکتار از اراضی ملی در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از خلع ید 12 هکتار از اراضی ملی از چنگ زمین خواران در امیرآباد این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " با اعلام این خبر، گفت: در پی تصرف 11 هزار و 820 متر مربع از اراضی ملی توسط افرادی سودجو در میانکاله شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ،افزود: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بهشهر ،زمین های تصرف شده از چنگ این افراد که اقدام به تصرف این زمین ها کرده بودند رها سازی شد.

سرهنگ عنایتی ارزش زمین رهاسازی شده از چنگ این زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 240 میلیارد ریال عنوان کرد  و گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است .


----------------------------------------------


کشف چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ، از کشف یک تن و 500 کیلو گرم چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری پل سفید این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی وانت نیسان در حال تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان ، مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن یک تن و 500 کيلوگرم چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.

سرهنگ اکبری از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در اين راستا دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------


کشف 4 کیلوگرم موادمخدر در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان" قائم شهر" از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 4 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از محور ورودی این شهرستان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهم را در یکی از ورودی ئهای این شهرستان با یک خودروی پرایئد شناسایی کنند .

سرهنگ خادمی در ادامه اظهار داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

خادمی از کشف 4 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: متهم که اهل و ساکن یکی از استان های غرب کشور است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار