مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا این اداره کل توانسته است ، مبلغ بیش از ۵۱ میلیارد و یکصد و شصت و سه میلیون ریال را بابت هزینه بستری بیماران مبتلا به کوید ۱۹ به بیمارستانهای طرف قرارداد پرداخت کند.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 18 August 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا جیریایی افزود: بیش از ۳۲ میلیارد تومان از مطالبات موسسات درسالجاری در وجه موسسات طرف قرارداد واریز شده است.
وی اظهار داشت: از این مبلغ بیش از ۲۴ میلیارد تومان بابت مراکز دولتی دانشگاهی و مبلغ بیش از ۸ میلیارد تومان هم بابت مطالبات موسسات تشخیصی درمانی بخش خصوصی طرف قرارداد است پرداخت شده است.
جیریایی ادامه داد: هم اینک پنجاه هزار و ۹۹۷ نفر در سامانه ارزیابی وسع در خواست ارزیابی داشته اند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۷۴۹ نفر ارزیابی وسع آنها مشخص شده است.
وی افزود: از این مجموع ثبت نام کنندگان در آزمون ارزیابی وسع تعداد ده هزار و ۸۹۳ نفر جزء دهک های اول ، دوم و سوم قرار دارند و بصورت رایگان تحت پوشش بیمه هستند و بیش از یک هزار و ششصد نفر در دهک پنجم قرارگرفته اند و پنجاه درصد حق بیمه را باید پرداخت کنند و مابقی در دهک های ۶ و ۷ قرار دارند که ۱۰۰درصد حق بیمه را باید پرداخت و از خدمات بیمه ای بیمه سلامت استفاده کنند.
مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت:از زمان اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بطور رسمی در تمامی شهرستانهای استان مرکزی تا کنون ۱۳۰ پزشک عمومی ۱۳۲ متخصص و فوق تخصص ۱۲۰ دارو خانه و ۵۵ پاراکلینک اسناد خود را بصورت الکترونیکی ثبت و به بیمه سلامت استان ارسال می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار