معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعطیلی دوباره استخرهای کرمانشاه پس از گذشت یک هفته از بازگشایی آنها خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 17 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی با اشاره به بازگشایی استخرهای کرمانشاه در روزهای گذشته، اظهار کرد: از حدود یک هفته پیش که کرمانشاه در وضعیت زرد بلحاظ شیوع کرونا قرار گرفت، طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، مجوز بازگشایی استخرهای استان را صادر کردیم.

وی تصریح کرد: طی مدت یک هفته‌ای که این مجوز صادر شد، تعدادی از استخرهای استان فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفتند.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: علیرغم مجاز بودن فعالیت استخرها، مردم به دلیل ترس روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا استقبال چندانی از آنها نداشتند و تعداد مراجعه کنندگان آنها بسیار کم بود.

وی یادآورشد: همچنین در این مدت بازرسی‌های مداومی از تمام استخرهای فعال انجام می‌گرفت و خوشبختانه هیچگونه تخلفی هم از آنها گزارش نشد.

عزیزی اضافه کرد: اخیرا و پس از فعالیت یک هفته ای استخرهای کرمانشاه، ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا طی ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست کرده تا استخرهای استان دوباره تعطیل شوند.

وی افزود: باتوجه به این دستورالعمل که به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا در محیط استخرها انجام گرفته، دستور تعطیلی دوباره همه استخرهای استان را صادر کردیم.

معاون ورزش و جوانان استان بااشاره به خسارت شیوع بیماری کرونا بر استخرهای استان، گفت: استخرها از جمله اماکن ورزشی هستند که به دلیل پرخطر بودن آنها دیرتر از سایر اماکن ورزشی بازگشایی شدند و باتوجه به اینکه اکثر آنها استیجاری هستند، در این مدت زیان مالی زیادی دیده اند.

وی تاکید کرد: برای حمایت از استخرهای استان آنها هم مشمول پرداخت وام های کم بهره ای که به سایر باشگاه ها می‌دهیم، شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار